ליצירת קשר

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

    חבילות קש למכירה – Happy Horse

    בחקלאות ובגידול בעלי חיים, שני משאבי ההזנה הנפוצים ביותר הם חבילות קש למכירה וחציר. למרות שבמבט ראשון הם עשויים להיראות דומים, במציאות יש שוני ביניהם. חציר הוא מזון המתקבל על ידי ייבוש המסה הירוקה של הצמחים באוויר הפתוח. בעיקר משתמשים בעשבים ובגרעינים כמו תלתן, עשב אחו, שיבולת שועל, שיפון, שעורה ואחרים. קש הוא המזון הנפוץ ביותר לבעלי חיים בתקופות של מחסור במזון דשא טרי ובגבעולים של גידולי דגן כגון חיטה, שעורה או שיפון. בנוסף להבדלים בשיטת הייצור, חציר וקש שונים בתכונותיהם ובערכם התזונתי. לחציר יש ערך תזונתי גבוה יותר, מכיוון שהוא מכיל חלבונים, שומנים ופחמימות בהשוואה לקש. לקש, לעומת זאת, ערך תזונתי נמוך יותר, אך יחד עם זאת, הוא תוסף גירה טוב לבעלי גירה. הבחירה בין חציר לקש תלויה במטרת השימוש ובצרכים של בעלי החיים. אך לא משנה באיזה מהמזונות תבחרו עבור בעלי החיים שלכם, חברת אלאתחאד לאיחסון ושיווק תערובת בעמ היא הכתובת לספק לכם את אותו.

    חבילות קש למכירה וחציר: הבדלים ותכונות

    חציר משמש כמזון עיקרי לבהמות, סוסים וצאן במהלך החורף, ואילו חבילות קש למכירה הן החלק של גבעול הקש שנשאר לאחר הוצאת הדגן. הקש משמש כמזון לבעלי חיים וגם למצעים חקלאיים. קש יכול לשמש גם כחומר גלם לעבודות בנייה. ההבדל בין חציר לקש הוא שחציר מזין יותר ומכיל פחות שומן ופחמימות. הקש גס יותר ומכיל פחות חומרים מזינים, אך יחד עם זאת יש לו יכולת גבוהה יותר לשמש כמראה לגידולים חקלאיים.

    יישום של חציר

    חציר הוא אחד ההזנות החשובות ביותר בחקלאות בעלי חיים, במיוחד בעונה כאשר בחוץ אין ירוק טרי. הוא מכיל חומרים מועילים רבים כמו חלבון, סיבים וויטמינים המזינים ושומר על בריאות בעלי החיים. חציר משמש כמזון לבעלי חיים, כבשים, עיזים, סוסים ואפילו ארנבות. לסוגים שונים של חציר יש מאפיינים משלהם והם מתאימים לסוגים מסוימים של בעלי חיים. לקש מגוון רחב של שימושים. חבילות קש למכירה יכולות לשמש כמזון לבעלי חיים, ציפורים וסוסים. הקש משמש גם למצעים בחוות בעלי חיים, שם הוא משמש כהגנה מפני הקור. בחקלאות, קש משמש כדשן קרקע, מכיוון שהוא מכיל מיקרו-אלמנטים הדרושים לצמיחה תקינה של צמחים. רוצים לשמוע פרטים נוספים על מזונות מומלצים לחיות המשק? צרו קשר עם חברת אלאתחאד לאיחסון ושיווק תערובת בעמ, והזמינו חבילות קש במחיר משתלם.

     

    קידום ובניית אתרים לעסקים קידום ובניית אתרים לעסקים
    דילוג לתוכן